توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری در حوزه انرژی در پارک علم و فناوری خراسان انتشار ۵۰ همت اوراق مشارکت برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران اختصاص ۳۵۳ هزار قطعه انواع سکه به برندگان حراج‌ها | سکه با نرخ کمتر از بازار آزاد در مرکز مبادله ایران عرضه می‌شود رکورد قیمت یک محصول سایپا طی ۲۴ ساعت (۱۸ مهر ۱۴۰۳) قیمت امروز موبایل برند‌های مختلف در مشهد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) پنجمین هواپیمای بازسازی‌شده با نام «هرمز» به ناوگان عملیاتی پیوست خرید اینترنتی بعد از کرونا از یک نیاز فانتزی به نیاز ضروری تبدیل شد تولید زعفران امسال ۲۵ درصد رشد یافت کارت‌کشی در نانوایی‌های مشهد قطع سهمیه آرد را به دنبال دارد پایان مثبت بورس در سومین هفته مهر | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۸ مهر ۱۴۰۳) مشکلی در تأمین گوشت قرمز در بازار مشهد نداریم توزیع مرغ منجمد در بازار مشهد در حال انجام است یک سال بازار‌های مالی در یک دقیقه! + ویدئو مدیران خودرو فروش ۳ محصول خود را از امروز آغاز کرد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات افزایش ظرفیت ۶۰۰۰ مگاواتی برق تا دو سال آینده | به تعداد واحد‌های تجدیدپذیر کشور افزوده می شود قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۸ مهر ۱۴۰۳) + جدول قیمت قیمت امروز خودرو‌های داخلی در بازار آزاد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) | سمند سورن ۷۵۵ میلیون تومان نرخ کارشناسی رنگ خودرو در سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جدول قیمت خرما و پسته قابلیت ارزآوری ۳ میلیارد دلار دارد افزایش‌قیمت دلار و کاهش‌قیمت طلا و سکه (۱۸ مهر ۱۴۰۳) نمره امنیت سرمایه‌گذاری خراسان‌رضوی در ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل تغییر نکرده است انتظار طولانی برای نشست شورای‌عالی کار | از ابتدای سال دعوتنامه نگرفتیم! حراج جدید سکه از ساعت ۱۲ امروز آغاز می‌شود + جزئیات و لینک ثبت نام (۱۸ مهر ۱۴۰۳) افزایش قیمت دلار مبادله‌ای ادامه یافت (۱۸ مهر ۱۴۰۳) رشد ۱۲ درصدی جوجه‌ریزی در شش‌ماهه نخست ۱۴۰۳ در خراسان رضوی بازار مرغ از اواسط آبان متعادل می‌شود | روزانه ۷ هزارتن مرغ در سطح کشور عرضه می‌شود
سرخط خبرها

خبر خوب برای بورس‌بازان | فروش صنایع بورسی در شهریور ۱۴۰۳، حدود ۱۳ درصد رشد داشت

  • کد خبر: ۲۹۳۴۱۰
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
خبر خوب برای بورس‌بازان | فروش صنایع بورسی در شهریور ۱۴۰۳، حدود ۱۳ درصد رشد داشت
داده‌های آماری معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس حاکی از آن است که مجموع مبلغ فروش صنایع حاضر در بازار سرمایه در شهریورماه امسال نسبت به شهریور پارسال، ۱۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، داده‌های آماری محاسبه شده در اداره میز‌های صنعت و رتبه‌بندی ناشران سازمان بورس، نشان می‌دهد مجموع مبلغ فروش صنایع بورسی، به جز صنایع پالایشگاهی، از ۳۴۵ همت در شهریورماه پارسال به ۳۹۱ همت در شهریور امسال رسیده است. مبلغ فروش صنایع بورسی نسبت به ماه گذشته هم یک درصد تغییر داشته است.

به استناد داده‌های آماری این معاونت، از میان صنایع بورسی، مبلغ فروش صنعت «خرده‌فروشی باستثنای وسایل نقلیه موتوری» با ۶۰ درصد افزایش بیش از سایر صنایع بوده است. بر این اساس، میزان فروش این صنعت از ۷ همت در شهریور پارسال به ۱۱ همت در مدت مشابه امسال رسیده است. میزان فروش این صنعت در مقایسه با مرداد امسال، اما ۷ درصد بوده است.

پس از این صنعت، مبلغ فروش صنایع «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» ۳۷ درصد، «مخابرات» ۲۹ درصد و «محصولات شیمیایی» ۲۰ درصد بوده است.

در عین حال، مبلغ فروش صنایع «خودرو و ساخت قطعات» و «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» در شهریور امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

در این دوره مبلغ فروش «فلزات اساسی و محصولات دارویی»، اما تغییری نداشته است.

افزون براین، مبلغ فروش صنعت «استخراج کانه‌های فلزی» نسبت به مرداد ماه ۱۹ درصد و مبلغ فروش صنایع «خودرو و ساخت قطعات» و «خرده فروشی باستثنای وسایل نقلیه موتوری» به ترتیب ۸ و ۷ درصد بوده است.

همچنین مبلغ فروش صنایع «محصولات شیمیایی، مواد و محصولات دارویی، رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن و عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم»، اما نسبت به مرداد ماه امسال منفی بوده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->